Monday, October 22, 2012

~*Bersawang Blog Ni*~

Rasa cam nak tukar jer....tp sayang...
agaknyer kalu aku buat semula ader ker org nak jengah kat sini...
kita ni kadang2 terlupa dgn apa yg kita buat kan...
kita selalu pikir apa yang kita buat ni semuanye betul...sbb kita sendiri yg pikir
tapi orang lain? X sama sekali....

Pernahkah kita terpikir yg orang suka dgn apa yg kita lakukan?
aku kadang kala masih tercari2 dgn apa yg aku inginkan...
aku terasa yg aku ni masih lagi mundur dari segala2nyer

Memlm ni...opppsss dah pagi rupanyer....
kenapa mata ni x boleh lelap lagi....
otak aku tgh serabut rupanyer...
serabut mcm blog aku ni....
aduhaiiii...wakeup liza....wakeup....
apa nak jadi ngan kau ni....

aku nak kedepan...tp....
aaaaahhhh x der tp tp lagi....
kau kena bangun....sedar diri tu sikit....
org dah kemana....
awak masih kat tahap sini lagi....

luahan rasa ni....tiada kena mengena ngan sapa2...
ni cerita aku....

nak membesar kan anak2 ni byk cabaran....ehhhh lari  pulak dari sepatutnyer..
errrmmm...x per ader ker aku kesah....suka akulah nak type apa kat sini kan....
aku punya suka akulah....

Ya Allah kau bantulah aku untuk bangkit semula...
kegagalan semlm adalah guru kepada kejayaan....
aku memohon kepadaMu....kau tunjukan lah aku jalan yg diredhai olehMu....
Amin....Amin....Amin ya Allah.....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment